Wprowadzenie trakcyjnych żerdzi strunobetonowych do oferty to kolejny krok w realizacji długoterminowej strategii Betard, mającej na celu dostarczanie kompleksowych rozwiązań dla branży kolejowej. Żerdzie wirowane, charakteryzujące się wyjątkową trwałością i precyzją wykonania, spełniają wszystkie rygorystyczne standardy techniczne wymagane w projektach kolejowych. Doskonale wpisują się w potrzeby współczesnej infrastruktury kolejowej, oferując niezawodność i długowieczność.
Betard to nie tylko lider w produkcji elementów peronowych w systemie L+P (ścianki i płyty peronowe), ale także wiodący producent prefabrykatów betonowych w Polsce. Dysponuje dziewięcioma zakładami produkcyjnymi zlokalizowanymi w całym kraju – m.in. . w Kielcach, Długołęce, Gajkowie, Bydgoszczy i Ostrowie Wielkopolskim – które specjalizują się w wytwarzaniu elementów kolejowych oraz prefabrykatów do różnych sektorów budownictwa: mieszkaniowego, publicznego, przemysłowego i inżynieryjnego.
Zaangażowanie firmy w rozwój infrastruktury kolejowej wykracza poza bieżące projekty. Betard aktywnie uczestniczy w rozmowach dotyczących przyszłych inwestycji infrastrukturalnych, w tym inicjatyw związanych z Koleją Dużych Prędkości. Firma stawia na rozwój oferty i technologii, które mogłyby wspierać nowoczesne projekty kolejowe, dzieląc się swoją wiedzą oraz potencjałem produkcyjnym, by sprostać przyszłym wyzwaniom sektora kolejowego.
Nasza firma nieustannie zwiększa swoje moce produkcyjne, stawiając na rozwój oferty i technologii umożliwiających realizację nowoczesnych projektów kolejowych, w tym kluczowych inwestycji infrastrukturalnych w Polsce. – podkreśla Paweł Bartusiak, dyrektor ds. elementów infrastrukturalnych w Betard – Dzieląc się wiedzą, doświadczeniem oraz potencjałem produkcyjnym, odpowiadamy nie tylko na bieżące potrzeby tego sektora, lecz także na wyzwania stojące przed nim w najbliższej przyszłości.
Więcej szczegółów można znaleźć na stronie internetowej firmy: betard.pl.